neděle 16. března 2014

TWENTY FACTS ABOUT ME

,,Když chceš poznat člověka, podívej se na jeho práci.''   

Není to nejjednodušší začít psát na blog, na kterém je prázdno. Ale každý musí někde začít a začátky jsou podle mě vždy v prázdnotě. Většina velkých věcí vzniká z ničeho.. Tak jsem se rozhodla dát sem o mě na začátek pár faktů, snad se budou líbit. =>
1. Jmenuji se Markétka, ale to jméno se mi vůbec nelíbí
2. Narodila jsem se 19.9.1998
3. Mám dva starší sourozence, sestru a bráchu
4. Prý jsem víc podobná bráchovi, ale nemám ráda, když to někdo říká :D
5. Na první pohled působím namyšleně
6. Miluju růžovou a modrou barvu :)
7. Mám psa
8. Mým snem je mít koně :)
9. Chci se stát Veterinářkou
10. Jsem strašně nervní
11. Nemám ráda, když se mě někdo snaží přemluvit v pravý opak než si myslím já
12. Na všechno mám svůj názor a jsem kritická
13. Mám ráda upřímnost
14. Nemám ráda sebepoškozování
15. Miluju malé děti O:)
16. Mám plyšovýho medvěda v životní velikosti a pokud není v místnosti kde spím, neusnu
17. Miluju lízátka, když jsem byla menší, dokázala jsem sníst i 10 lízátek za den :D
18. Mám panickou hrůzu z pavouků, nedokážu se jich dotknout ani na obrázku v knížce :(
19. Miluju nakupování, kamarády a smích :)
20. Nesnáším dějepis, nerada se ho učím.. nejde mi to

Budu ráda za každý komentář, a jestli chcete další fakty stačí říct. :)) 
Bye, M.


2 komentáře:

  1. Lízátka ^^ Taky je mám ráda...a strach z pavouků s tebou taktéž sdílím...zrovna teď se mi jeden zabydlel v pokoji O.o Na blogu ses mě ptala, čím fotím, tak mám Olympus XZ-2...i když některý z těch fotek v článku byly jenom z mobilu :D

    OdpovědětVymazat
  2. V bodech 5, 7, 10, 11, se shodneme :D

    OdpovědětVymazat