neděle 16. března 2014

HELLO EVERYONE

Ahoj všichni,
jsme čtyři normální holky, které rády blogují, to byl jeden z důvodů proč tento blog vznikl. Chceme sem psát od každého něco, aby si tu každý našel svoje, a doufáme, že chápete, že to nebude hned a že začátky budou těžký. Každá z nás jsme odlišné, ale v něčem jsme všechny čtyři stejné, milujeme koně. :)
Kamča, ta nejmladší z nás, má 13 let, ráda fotí, miluje zvířata, hraje na klávesy, saxofon a učí se na kytaru + nádherně zpívá! :) Je strašně chytrá, i když někdy je blázen (kdo ne :P).
Dál Nikča, která má 14 let,ráda fotí, tančí street dance, neumí zpívat (hahahahaha -,-) a je vysoká zrzka. Miluje zvířata, jako my všechny. :P
Potom Sabča, taky 14 let, dělá atletiku, ráda nakupuje a hlídá svoji mladší sestru (ironie). :D
Nakonec jsem já, Markét. Mám 15 let a blond vlasy. Nic zajímavého nedělám, hrála jsem tenis, zpívala, malovala, ale v poslední době mě baví jen to ježdění. :)
To jsme ve zkratce my. Nevidím se s holkama moc často, protože bydlím od nich celkem daleko, ale když se vidíme tak to stojí za to. :)) Psát na blog rozhodně nebudeme všechny naráz, někdy sem bude psát jen jedna, protože škola je teď celkem náročná, ale každý den se pokusíme něco přidat. Doufáme, že se vám tady bude líbit a budete se sem rádi vracet.
Bye, M.



Žádné komentáře:

Okomentovat