neděle 23. března 2014

SOMETHING ABOUT ME

Ahojda, :) tak vás zdravím. Pořádně ani nevím co mám psát, ale chtěla bych, abyste si udělali obrázek o tom, kdo sem vůbec píše. Tak začneme :)

Jmenuji se Sabina a je mi 14 let. Jsem vysoká, mám zrzavé vlasy a pihy (:x). Jsem sobecká, tvrdohlavá a urážlivá, ale jsem optimista. A i když se to možná na první pohled nezdá, jsem hodně citlivá. Ráda přijímám různé výzvy a nemám ráda bezohledné lidi.


Mojí největší láskou byli, jsou a budou koně <3. V podstatě jsem se na nich narodila, protože celá moje rodina je taková ,,zakoňovaná'' :D.  Dost jsem si toho u nich prožila, moc krásných chvil, ale i dost nepříjemných. Všechno zlé ale posiluje, a tahá mě to dál a dál. Můžu se pořád učit něco dalšího a dalšího. Od koní mám taky nejlepší přátelé, kterých si vážím. Kromě těchhle mých tří holek jsou to i kamarádky ze školy. Svoje přátelé bych nikdy nevyměnila a  jsem hrozně ráda, že je mám, protože jsem zažila i chvíle kdy jsem je neměla. A bylo to těžký... Strašně ráda se směju a ráda jím, i když mi toho moc nechutná :P. Ráda sportuju :3. Dělám atletiku, nejlepší pocit když jsem unavená a zároveň spokojená :)). Ráda vytvářím videa, čtu a koukám na seriály. Když jsem byla menší, jeden rok jsem hrála na flétnu, potom na housle a dva roky jsem chodila do sboru. U ničeho jsem ale nevydržela :D. Jednou bych se chtěla naučit hrát na klavír :3. A chtěla bych kočku (a koně samozřejmě :D)! Mám doma akorát andulku se kterou si moc ráda zpívám :D*.

Doufám, že jste si na mě nějaký názor udělali, ať už špatný nebo dobrý:)!



1 komentář: